måndag 2 april 2012

I min bokhylla: F

Dags för nästa bokstav i "I min hylla"-utmaningen. Denna gång var det dags att leta i hyllorna efter böcker som börjar på F.

Hittade bara två böcker. Främlingen i huset av Sarah Waters och Frostbite, del 2 i Vampire Academy-serien av Richelle Mead.


Igår köpte jag en ny kamera. En riktigt bra systemkamera, nämligen en Canon EOS 1100D. Riktigt nöjd än så länge. Så nu hoppas jag på att kunna fota riktigt snygga bilder på mina böcker i fortsättningen. (Denna bild är tagen med den braiga, nya kameran.) Har även passat på att ta en ny bild till headern.

Hoppas ni gillar!

3 kommentarer:

  1. sv: Den är fin. Har läst några kapitel men ser ut som en ny pocket enligt mig.

    Ska till Stockholm den 10 april så skulle kunna ta med den och hjärtformad ask så kan du få kika på dem? Eller någon annan bok. Byter nu även bort "Jonathan Strange & Mr. Norrell " helt oläst ifall du är intresserad. En tegelsten som jag inte orkar läsa men många verkar ha gillat den!

    SvaraRadera
  2. Låter bra! Kan tänka mig alla tre tror jag. Men då kan jag reservera Across the universe till dig.

    SvaraRadera
  3. Främlingen i huset var riktigt mysig :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...