måndag 9 april 2012

I min bokhylla: H

Dags att fortsätta rotandet i hyllorna. Denna gång efter böcker som börjar på H.
Det visade sig att jag hittade rätt många faktiskt. Hela 15 st.

The Host av Stephenie Meyer, Hungerspelen av Suzanne Collins och Hur död som helst av Charlaine Harris. The Host står ännu oläst.
Hela Harry Potter-serien av J.K Rowling. <3!
Hundar, hus och hjärtats längtan av Lucy Dillon och Hästarnas dal av Jean M. Auel.
Himlen börjar här av Jandy Nelson, Hex Hall av Rachel Hawkins och Heist Society av Ally Carter. Har fortfarande inte läst Heist Society.

Favoriterna är så klart Harry Potter- böckerna, speciellt sista!

2 kommentarer:

  1. The Host är verkligen sjukt bra, till och med bättre än Twilight böckerna, så den tycker jag verkligen att du borde läsa snart :)

    SvaraRadera
  2. Jag vet. Jag måste försöka ta tag i den snart. Men tack för peppandet! Ska verkligen försöka ta mig tid att läsa den snart. Bara det att det är alltid så mycket annat jag vill läsa först.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...