lördag 14 april 2012

I min bokhylla: J

Dags att rota fram alla böcker i bokhyllan som börjar på bokstaven J.
Hittade bara två här med och det var dessa.

Canon EOS 1100D
Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag av Sara Ohlsson och Jane Eyre av Charlotte Brontë (seriealbum)

Ska bli jättekul att läsa Jane Eyre, mest för att jag aldrig har läst något seriealbum förut och jag tyckte att Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag var helt okej. Länk till min recension ovan.





2 kommentarer:

  1. Jag älskar verkligen titeln på Ohlssons bok, men känner inte att handlingen är så jättelockande för mig :P

    SvaraRadera
  2. Okej...man har ju olika smak. Jag kan hålla med om att handlingen egentligen är sådär. Titeln är det absolut bästa och det var det som gjorde att jag blev nyfiken på boken.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...