måndag 23 april 2012

I min bokhylla: N

Då har vi kommit fram till bokstaven N. Har nu letat igenom hyllorna här hemma och det visade sig att jag hade en hel del böcker som börjar på just den bokstaven. Nämligen hela 5 st.

Canon EOS 1100D


Niceville av Kathryn Stockett, Nightshade av Andrea Cremer, The Night Cirkus av Erin Morgenstern, New Moon av Stephenie Meyer och När Lucy Sullivan skulle gifta sig av Marian Keyes.

Nightshade och The Night Circus har jag ännu inte läst. Hoppas på att hinna läsa dem snart. Gillar faktiskt alla de här böckerna väldigt mycket. När Lucy Sullivan skulle gifta sig är enligt mig en av Marian Keyes bästa böcker. Niceville och New Moon tycker jag också väldigt mycket om.
Uppdatering:
Jag är lite slarvig ibland när jag letar igenom hyllorna. Denna gång glömde jag ju bort Nionde grottan av Jean M. Auel. Men orkar inte fota av den nu. Så det får va.

6 kommentarer:

  1. Har bara läst New Moon (fast på svenska) av de böckerna, men vill läsa resten av dem också :)

    SvaraRadera
  2. New moon är ju den näst bästa enligt mig i twilight serien :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej... jag kommer knappt ihåg den. Bara att jag tyckte den var bra.

      Radera
  3. Niceville står och väntar här i bokhyllan, den börjar känna sig lite övergiven.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rädda den stackars boken och läs den! Den är bra!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...