söndag 8 april 2012

I min brevlåda (17)

Dags för ett nytt inlägg av I min brevlåda. Släppte ju på köpstoppet nu i och med att jag läst ut 6 st böcker i min olästhylla. Så nu under långhelgen släpade jag med sambon till Science Fiction-bokhandeln, som jag inte besökt på ca. 2 år. Har alltid tyckt att den har varit lite "nördig", haha. Har varit där förut, men det var långt innan jag startade bloggen. Innan har det bara hänt att jag följt med någon kompis dit. Idag när jag var där såg jag affären i ett helt nytt ljus. SHIIIIIT, vad mycket böcker. Värsta paradiset ju! Jag skojade med min sambo och sa att det nog kändes för mig som det skulle kännas för en spelmissbrukare att besöka Las Vegas. Jag kan ju liksom inte köpa allt. Men OJ, vad jag ville det. GALET!!!
Hade velat köpa många fler, men då jag redan har beställt böcker till mitt dystopi-tema så bestämde jag att max 3 böcker skulle få följa med mig hem. Köpte även 2 böcker förra helgen, som jag också kan passa på att visa nu i samma inlägg.

Canon EOS 1100D

Blood promise - Richelle Mead
Fel grav - Kelly Link
The Body finder - Kimberly Derting
Nightshade - Andrea Cremer
Jane Eyre - Charlott Brontë (mitt första seriealbum ever, SPÄNNANDE!)

Är otroligt pepp på alla fem. Vill börja läsa NU!!!


8 kommentarer:

  1. The Body Finder är en av mina favoriter! Det ska bli kul att se vad du tycker om den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha, vad roligt! Den verkar väldigt intressant! :-)

      Radera
  2. Jane Eyre-albumet är jättebra! <3 Nightshade tyckte jag var sådär, men känner andra som har älskat den. Ska bli kul att se vad du tycker om böckerna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, vad kul!! Ska bli kul att läsa!

      Okej, då får vi se vad jag tycker!

      Radera
  3. Åh vill så gärna läsa The body finder! :)

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas den är bra.

    SvaraRadera
  5. Härligt med lite nytt efter köpstopp :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...