tisdag 8 maj 2012

30 days of books. Day 20.

Dags för ännu en dag i 30 days of books-utmaningen. Dagens fråga är:

Day 20. Favourite romance book.

Svår fråga verkligen eftersom de flesta böcker jag läser har någon slags kärlekshistoria i sig, men om jag måste välja bland alla så blir det dessa två. Jag älskar romantik!!


                                                                                  Canon EOS 1100D

Anna and the french kiss är en av mina senaste favoriter inom YA-genren och finns det någon bok som är mer romantisk än den här? Skulle inte tro det... Det skulle väl vara Stolthet och fördom av Jane Austen isåfall. Snacka om att det formligen osar romantik mellan Mr.Darcy och Elizabeth Bennet! Håller ni inte med?

2 kommentarer:

  1. Du har pratat så gott om Anna and the french kiss så nu har jag lånat hem den från bibblan :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...