fredag 18 maj 2012

Bokbloggsjerka 18-21 maj

Dags för Bokbloggsjerka igen. Har varit väldigt dålig på att medverka de senaste veckorna, men idag så... Har ju inte så mycket annat för mig idag då jag är ledig från jobbet och skulle åkt till Kolmården som jag fick ställa in och åka till Vårdcentralen istället. Så nu ligger jag hemma halvt däckad istället. Kul. Inte. Jävla allergi/astma!!

Men åter till jerkan, ville bara beklaga mig lite först.  
Här är denna helgs fråga: 

Många beställer sina böcker från Bokus eller Adlibris. Har du andra tips på internetbokhandlar eller liknande där man kan få tag på böcker till åtkomliga priser?

 Jag är ett stort fan av Adlibris. Av alla böcker jag köper kommer säkert ca 90% därifrån. De övriga procenten kommer från Pocket Shop skulle jag tro... eller från SciFi-bokhandeln. Men jag skulle vilja slå ett slag för brittiska Amazon, som jag också har köpt från kanske tre gånger. Det har funkat super. De har bra priser och snabb leverans! Dock så måste man handla för en viss summa för att få fri frakt. Så tipset är att bara handla hos dem om man ska göra en relativt stor beställning.

12 kommentarer:

  1. Jag har handlat annat på Amazon, men aldrig böcker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha, ok! Nej, man kan ju köpa mycket annat därifrån också.

      Radera
  2. Köper också allra oftast på Adlibris!

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Ok! Nån ska ju vara det med hihi ;-)

      Radera
  4. Har lagt en del i korgen på amazon ett par gånger men backat ut då frakten blivit för dyr, jag har nog inte shoppat nog mycket då....

    SvaraRadera
  5. Amazon ska ju vara bra har jag hört. Där kan man också hitta det mesta :)

    SvaraRadera
  6. Håller mig till Adlibris... Kanske borde bli bättre på att börja utforska lite andra internetbokhandlar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar ju också Adlibris bäst.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...