torsdag 17 maj 2012

I min bokhylla: S

Dags för ett nytt "I min bokhylla"-inlägg. Här visar jag alltså upp böcker som jag har i min bokhylla som börjar på olika bokstäver. Idag har turen kommit till bokstaven S.

Här hittade jag ett helt gäng böcker!


Själlös av Gail Carriger och Shadow kiss av Richelle Mead
Sweet Valley Confidential av Francine Pascal, Stolthet och fördom av Jane Austen och Stäppvandringen av Jean M Auel
Syskonkärlek av Sheila O'Flanagan och Själens osaliga längtan av Audrey Niffengger
Sista chansen av Marian Keyes
Bara en oläst av dessa och det är Själlös av Gail Carriger. Den ser jag fram emot jättemycket att läsa. Tyvärr har jag dock alldeles för många andra böcker jag måste hinna med först.

Favoriten av de här går dock helt klart till Själens osaliga längtan av Audrey Niffenegger. HELT UNDERBAR! Men annars älskar jag nästan varenda en av de här. Förutom Sweet Valley confidential och Syskonkärlek som var si sådär.

4 kommentarer:

  1. Sheila O´flanagan är hon bra? Har två olästa böcker av hon i bokhyllan... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Någonting jag har märkt just med O'fanalgans böcker är att de är rätt segstartade. Tar ett tag att komma in i de, mycket tillbaka blickar om huvudpersonen/huvudpersonerna mest för att lära känna de lite antar jag. Jag kan tycka att det är rätt jobbigt och jag tappar lätt intresset då. Men smaken är som baken :)

      Radera
    2. Svar till Bella: Inte han! kom jag in i jättefort, den tycker jag inte var seg alls. Däremot Syskonkärlek var jätteseg i början.

      Radera
  2. Hej! Jo Sheila O'Flanagan är OK. Dock gillade jag inte just Syskonkärlek men hon har skrivit några andra som verkar bra.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...