måndag 21 maj 2012

I min bokhylla: T

Dags att köra ett nytt "I min bokhylla"-inlägg där jag visar vilka böcker jag har på olika bokstäver. Så nu har jag rotat igenom hyllorna efter böcker som börjar på T. Hittade ganska många faktiskt.
Så here we go:

Canon EOS 1100D


(Uppifrån och ner)
Tiny Wife, the av Andrew Kaufman
This Lullaby av Sarah Dessen

Ett helt gäng Meg Cabot-böcker:
Ten out of ten
To the nines
Till er tjänst
Third time lucky
Take two

Tidresenärens hustru av Audrey Niffenegger
The truth about forever av Sarah Dessen
Twilight av Stephenie Meyer


Några av dessa har jag ju läst innan jag startade den här bloggen. The truth about forever läste jag ju på engelska, men nu ska jag samla på Sarah Dessens böcker på engelska istället. Men länkar ändå till recensionen på den svenska översättningen.

Har många favoriter bland dessa. ÄLSKADE The tiny wife och Mitt perfekta liv och även den sista boken i Princess Diaries-serien. Sämst bland dessa var nog This Lullaby som jag inte gillade lika mycket som de tidigare böckerna jag läst av Dessen
. Den var en liten besvikelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...