tisdag 1 maj 2012

Månadsrapport: April 2012

Canon EOS 1100D

 Läst i april 2012;

Wither -Lauren DeStefano
Delirium - Lauren Oliver 
Babbeldrottningen i New York - Meg Cabot
Uglies - Scott Westerfeld
Babbeldrottningen - Meg Cabot
The Maze Runner - James Dashner
Syskonkärlek - Sheila O'Flanagan

Totalt lästa böcker: 7
Antal böcker lästa på engelska: 4
Antal böcker lästa på svenska:
3

Bästa boken var: Argh, vill egentligen inte avslöja det eftersom det snart kommer att komma upp en video där jag sammanfattar månadens tema. Så nej, jag väljer att hålla på det ett litet tag. Kan dock avslöja att det är en av tema-böckerna, men mer vill jag inte säga.

Sämsta boken var: Syskonkärlek av Sheila O'Flanagan. Nej, den här var en besvikelse. Inget vidare bra tyvärr.

Sammanfattning av månaden: Blev alltså 7 utlästa böcker den här månaden. Tycker inte att jag hunnit med att läsa så mycket som jag skulle ha velat under april. Jobb har tyvärr tagit upp alldeles för mycket av min tid.

Planerar att läsa i maj:
Kommer att bli ett nytt tema. Vilket kommer jag att berätta lite senare. Och sedan planerar jag att fortsätta läsa Vampire  Academy-serien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...