tisdag 22 maj 2012

Saras måndagsenkät.

Har aldrig kört någon enkät på bloggen förut så tänkte testa det idag när jag ligger hemma och hostar. Det här är alltså Saras måndagsenkät som jag väljer att besvara idag, tisdag istället.

Just nu...


... nöjesläser jag: Eld av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren och Everblue av Brenda Pandos

 ... nyttoläser jag: Lite info över internet inför hundköpet i sommar. Allt ifrån vad man bör tänka på när man väljer valp till pälsvård etc.

... är jag exalterad över: Att det inte är så långt kvar nu till semestern, längtar!


... är jag stolt över: Barnen på jobbet som gjorde en skitbra teaterföreställning för sina föräldrar för ett tag sedan.

... är nervös för: Hösten. Så mycket val jag måste göra IRL.


... längtar jag efter: Vår lilla hund som vi får i början av sommaren.

... planerar jag: En liten trip till Kolmården inom kort.

6 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt med valp, vad är det för hund ni ska köpa? :)

    SvaraRadera
  2. Jättemysigt! En Bichon Frisé!

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul med valp :) Jag är konstant valpsugen trotts mina 2 hundar här hemma :)) Välj valp med hjärtat, det brukar bli bäst kombination så :) Man har ju kemi även med djur(sambon och våran ena hund går inte riktigt ihop).. och då blir det lite jobbigare. Så välj med hjärta och uppfostra med hjärtat + lite hjärna då brukar de bli bra :))

    SvaraRadera
  4. Tack för fina tips! :-)

    SvaraRadera
  5. Åh, mys med valp! (: Mammas o pappas "valp" är redan fem år. (; Du kommer få en jättemydig sommar med lite valphyss och många stunder att skratta åt! Det gör inget om du råkar lägga upp bilder på vovven på bloggen. Med en bok om inte annat. (;

    SvaraRadera
  6. Jag vet, det lär jag absolut göra. Fast det får nog bli efter att jag lärt honom att inte bita på allt han ser. Är lite orolig för mina böcker faktiskt. De kan råka riktigt illa ut.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...