söndag 20 maj 2012

Seriealbum?

Ligger i soffan och hostar. Fy, vad jobbigt det är med allergi/astma och förskyld på det. Inte mycket energi här alltså. Håller fortfarande på att läsa This Lullaby som går lite segt just nu. Lade den på paus och plockade upp Anya's Ghost istället. Som jag ÄLSKAR!!!! Har redan läst halva. Nu känns det dock lite tråkigt, för detta är det enda seriealbum jag har hemma oläst. Är ganska överraskad faktiskt! Trodde inte att seriealbum skulle vara min grej alls. Men har gillat både Jane Eyre och Anya's Ghost så nu behöver jag er hjälp.

Tipsa mig om andra seriealbum som ni tror att jag skulle tycka om. Jag är lite kräsen med tecknarstilen. Älskar stilen i Anya's ghost. Så era tips får gärna påminna lite om Anya. Gillar historien också.

6 kommentarer:

  1. Kommer dessvärre inte på något tips. Hoppas någon annan kan hjälpa dig på den fronten! :)

    Svar: Haha, kul att höra! Det ska bli härligt att få höra lite mer från ditt seriepassions-jag! Och tack så himla mycket. Tycker ju om din blogg med!

    SvaraRadera
  2. Ajdå, ja hoppas.

    Tack så mycket. Självklart.

    SvaraRadera
  3. Åh,vill läsa Anya's ghost!
    Vill också läsa fler seriealbum..
    Om du gillade Jane Eyre så kanske Macbeth är något(alltså,seriealbumet)..Tänkte att båda är klassiker :P
    Sen finns det Elin under havet som jag tror är ett seriealbum,har inte full koll på vad den handlar om,men den kanske är något!

    SvaraRadera
  4. Tack för tipsen! Macbeth skulle jag kunna tänka mig.

    SvaraRadera
  5. Sv: Haha :P
    Tänkte mer på min boksmak och allt så som förändrats rätt mycket under de två åren,mitt ordförråd och så,att jag kanske fattar mer nu!
    Ja,alltså måste säga att Robert Pattison på omslaget verkligen skrämde mig,står inte ut mer honom! Men han dök som tur var inte upp i tankarna som Jacob när jag läste.

    SvaraRadera
  6. Det är sant. Mycket möjligt.
    Åh, det förstörde så mkt för mig. Tyvärr.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...