lördag 12 maj 2012

Sookie Stackhouse på svenska?

Canon EOS 1100D
Har hört att Månpocket inte kommer att ge ut fler Sookie Stachouse-översättningar, jättetråkigt tycker jag. Men däremot läste jag på någon blogg att något annat förlag kommer att ta över och ge ut bok 6. Någon som har koll?

Dock får jag ju problem om jag vill ha fler böcker i serien att de nya översättningarna inte kommer matcha dem från Månpocket. Skit också! Gillar inte när det blir så. Jag vill ju samla på samma format och samma typ av omslag! :-(

4 kommentarer:

  1. Jag håller med det är jättetråkigt att det blivit så jag har inte köpt fortsättningarna just eftersom det blir helt annorlunda att läsa dem på engelska och så vill jag inte läsa om 5 böcker på engelska bara för att liksom...så det blir nog att strunta i den serien helt.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tror jag gör så att jag behåller de här 5 som matchar sedan struntar jag i om det kommer fler helt enkelt.

    SvaraRadera
  3. Jag vet tyvärr inte mer om det, men du får gärna skriva om det om du får reda på mer om det någon gång :)
    Jag har samma problem.. vill också helst ha alla delarna i samma format, men om de kommer ut så kommer jag nog köpa dem för har ändå tänkt köpa dem på engelska så ja :)

    SvaraRadera
  4. Ok. Själv gav jag upp att läsa dem på engelska. Så får nog ge upp den serien nu eftersom de inte kommer att fortsätta släppas i samma format eller med samma typ av omslag.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...