tisdag 26 juni 2012

I min brevlåda (23): "Book Haul" - presentkortet.

Idag blev det äntligen dags att sätta sprätt på presentkortet som jag fick tidigare.

Vad mycket videor jag har spelat in på sistone. Tredje videon på två dagar, galet... ja, ja, blir väl så när man är ledig och har en massa tid över. Sweet tycker jag som alldeles för sällan orkar med att spela in videor annars. Trevligt med lite ledig tid som jag kan göra vad jag vill med.



Väntar dessutom på en ganska stor Amazonbeställning och en liten från Adlibris! SJUKT MYCKET böcker blir det, men jag älskar det! <3

12 kommentarer:

  1. Inte helt fel att få med sig fyra böcker hem för 37 kronor! Gillar dina videor :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag vet riktigt nice!

      Radera
  2. Kul att du ska läsa airhead, den serien har jag varit nyfiken på länge =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är det sant? Skoj. Jag vill ju ha allt av den författaren hehe!

      Radera
  3. Bra video! Hoppas du får riktigt trevlig läsning nu! (:

    SvaraRadera
  4. Har fått hem två recex idag och väntar på en liten beställning från Adlibris + några recex till, blir en bra vecka det här! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt, härligt. Mycket böcker är ju aldrig fel!

      Radera
  5. "Pojkarna" och "13 skäl varför" är jättebra böcker! :)

    Roligt att kolla på videos tycker jag! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Ska bli kul att läsa dem.

      Kul att du gillar videorna.

      Radera
  6. Riktigt kul måste det ha varit att sätta sprätt på presentkortet :)
    Själv har jag fyndat på en sommarloppis idag och kom hem med 2 bärkassar fulla med böcker.....det var riktigt kul det med :) Böckerna som jag fyndade kan du se på min blogg :) Riktigt duktig är du på det här med bookhauls :) Jag hade nog inte vågat.....hehe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättekul!
      Åh, vad trevligt. Ska kolla in din blogg.
      Tack så mycket.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...