söndag 10 juni 2012

Jag vet att detta inte har något med böcker att göra, men...

Canon EOS 1100D
Jag vet ju att det här är en bokblogg och att det här nog inte hör riktigt till ämnet, men seriöst hur kan man inte posta en bild på valparna?

Träffade dem för allra första gången idag. Här är dem 5 veckor gamla. Vi kommer hämta vår lilla hund när han är 8 veckor. Så tyvärr måste vi vänta ett tag till innan vi får hem honom. Men inte en helt dålig 30 års present till mig själv direkt!

Åh, jag kan inte vänta tills vi får hem honom. Vi har dock fortfarande inte bestämt vad han ska heta.
Massor med förslag, men inget bestämt.

<3!

32 kommentarer:

  1. Awwww, dör av cuteness overload!!! Men gud så fluffiga och mjuka de ser ut att vara. Åhh, superavis på dig!

    SvaraRadera
  2. Jag vet... det är helt klart det sötaste jag har sett!

    SvaraRadera
  3. MEN ÅÅÅÅÅÅH. Vill ju ha en egen hund när jag ser de här bilderna. Så himla bra grej att ni snart får hem honom!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan knappt vänta... eller nej, jag kan inte vänta!

      Radera
  4. Galet söta =) Ser så himla tossiga och oskyldiga ut, valpar är ju helt bedårande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet. Valpar är sjukt söta!

      Radera
  5. Dog lite av sötheten. Vad roligt ni kommer ha det när han kommer hem! Man vill ju bara krypa upp och gosa med de små liven.

    Vill också skaffa hund, fast adoptera en från ett djurhem. Men det får vänta ett tag. Hoppas på många bilder på er lilla sötnos så länge! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir säkert fler bilder när vi fått hem honom!

      Radera
  6. Aaawwww JAG SMÄLTER!! <3

    SvaraRadera
  7. Men gu vad söta. Ser ut som nåt man bara vill krama!

    SvaraRadera
  8. Jag glömmer alltid hur söta bichon frisé valpar är! Hade jag inte haft min underbara lilla lhasa apso hade jag definitivt haft en sån! Vilken av dem är den du ska ha?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har inte valt än. För svårt fortfarande att se nån skillnad på dem.

      Radera
  9. Awww så söta! Kan förstå att du längtar tills du får hämta hem honom :)

    SvaraRadera
  10. :-)Längtar jättemycket!

    SvaraRadera
  11. Haha jag gillar namnet Dusty, det bara ploppa upp i huvudet när jag såg honom :)

    SvaraRadera
  12. Men GUD jag dör av sötchock! Ser nästan ut som små leksakshundar, är du säker på att det inte finns en liten batterilucka på magen på dom? :)
    /Cecilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet, nej jag kollade - inga batterier.
      HAHAHA! De är levande!

      Radera
  13. Det var nog bland de sötaste jag sett!
    Min ena hund heter Albus (efter Dumbledore så klart ;)). Det ska även
    betyda "vit" på latin, vill du så kan du få låna det namnet. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet du vi funderade på Albus igår... visste inte att det betyder vit på latin! Kul.

      Radera
    2. Haha,vilket sammanträffande :)

      Radera
    3. Ja verkligen. Skrattade lite när du föreslog det namnet eftersom det var med i "snacket" dagen före.

      Radera
  14. Åh! Vad mysigt! Mamma och pappa tog till slut och bara bestämde sig när de träffat valpen för ett par år sedan - han som idag är Viggo. Det fanns hur många förslag på namn som helst, men till slut landande det på Viggo och nu kan jag inte se att han skulle heta något annat alls! (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det är väl bara att bestämma sig.

      Radera
    2. Till slut kommer ni bara känna att det bara finns ett namn! (; Det är jag säker på. Det kommer till slut i bestämmaprocessen. (:

      Radera
    3. Jag tror att vi har bestämt oss nu.

      Radera
  15. Men åh! Har fyra knäppa kattungar hemma, lika bedårande de :)

    SvaraRadera
  16. Hihi!! Djurungar är så j-la söta.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...