torsdag 21 juni 2012

Kolla vad jag fick!

Canon EOS 1100D

Idag var det min sista dag på jobbet. *snyft* Kommer sakna alla fina barn.
Till hösten väntar dock nya utmaningar då jag byter jobb till något närmre nu när vi kommer få lilla Goliat och allt.

Men nog om det för titta vad jag fick i avslutningspresent från mitt nu "gamla" jobb. Ett presentkort från Akademibokhandeln!!! Kan det bli bättre för en bokmal som jag? Skulle inte tro det.

Har ni något bra tips? Vilken bok/böcker tycker ni att jag ska köpa? För det här presentkortet är det väl bara att sätta sprätt på eller? ;-)

Ni kan nog vänta er lite fler uppdateringar f.r.o.m nu från mig också. För nu har jag semester fram till i början av augusti!! YES!!! Och vet ni vad det betyder? MASSA TID FÖR LÄSNING!! Hurra!

8 kommentarer:

  1. Vad gulligt. De verkar känna dig bra :) Bästa presenten ju! Tycker du ska köpa sånt du har velat skaffa ett tag, men inte kommit dig för att köpa än. GO WILD :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jättegulligt. Min närmsta kollega valde, hon känner mig rätt bra och vet att jag gillar att läsa.

      Vad jag ska köpa tål att funderas på ett tag.

      Radera
  2. Skönt med semester! Du fick minst sagt en perfekt present :)

    SvaraRadera
  3. Yes. Eller hur? Är skitnöjd!

    SvaraRadera
  4. Åh vad roligt! Lite avundsjuk blir jag faktiskt :P

    Gå in och fråga personalen på närmaste Akademibokhandeln, de kommer plocka fram den perfekta boken åt dig. Det är det vi är utbildade till ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, önskade att jag kunde gå in och fråga dig!

      Radera
  5. Så fint och härligt och gött! Ger samma råd som Malin. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättehärligt.

      Malins råd var bra.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...