måndag 25 juni 2012

Leka med dina känslor-enkät

Hittade en rolig enkät på Youtube som jag ville prova.

(Ursäkta mitt knäppa infall att sjunga i videon. Jag brukade ha en Youtube-kanal förut där jag la upp klipp där jag sjöng diverse musikal-låtar osv...)



Länk till Padfootandprongs07's kanal, det var hon som startade den här "booktagen". Jag har här översatt känslorna till svenska.

Känslorna är dessa:
1. Glad
2. Ledsen
3. Arg
4. Nostalgisk
5. Rädd
6. Överraskad
7. Besviken
8. Orolig
9. Förvirrad

Jag taggar alla som vill göra denna enkät.

4 kommentarer:

  1. Ååååå vad fint du sjunger! Och Veronica Maggio är en av mina favoritartister dessutom :) Jag önskar att jag kunde sjunga :C Rolig tag! Jag kanske gör den också ^^

    SvaraRadera
  2. Haha, tack. Jo, jag gillar henne jag med.

    Gör't!! Älskar dina videor!

    SvaraRadera
  3. Du är jätteduktig på att sjunga! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen, tack så mycket :-)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...