onsdag 6 juni 2012

Tack till alla och favvo-blogg stämpel.

Insåg idag att jag har 49 följare på Bloglovin. SHIT. Det trodde jag aldrig när jag startade bloggen i oktober 2011. Oj. Jag tänkte att jag skulle vara nöjd om jag fick 10 st. Kommer ihåg att jag blev helt till mig när jag fick mina första följare eller när jag fick min första kommentar.

Därför tänkte jag passa på att idag tacka alla er som läser min blogg. Det mest för att jag tycker att det är för lite positiv feedback allmänt i världen. Tycker det kan behövas nu i det här deppiga regnandet. Och jag tycker inte att det ska behöva vara någon speciell dag eller så bara för att man ska kunna visa sin tacksamhet. Så tack så hemskt mycket. Och tack så mycket för att jag har fått ta del av ERA fina bloggar. Jag har fått så sjukt många bra boktips från er så TACK. Jag har läst massor med bra böcker som jag aldrig hade fått upp ögonen för om det inte hade varit för att jag läst om dem på någon bokblogg.

Jag tycker att det är dags att börja sprida lite mer kärlek oss bokbloggare emellan så därför tänkte jag starta en liten utmaning som går ut på att man ska:

Nämna 5 bokbloggar
som du tycker mycket om och som du vill ge stämpeln Favvo-blogg.
Och berätta varför! SPRID MASSOR MED KÄRLEK NU. <3
De som får min stämpel och kan skicka vidare den till andra fina bloggar är:




1.) Schitzo-Cookies bokblogg.
För att jag har fått så himla mycket bra boktips från fina Miriam. En blogg som jag gillar grymt mycket. Gillar speciellt tema-inläggen. Något som jag uppskattar mycket!

2.) Bokskadad.
Älskar stilen och de fina bilderna på denna fantastiska blogg. Älskar att Man har satt en helt egen och personlig touch på sin blogg.

3.) Photos and books.
Bokblogg varierat med fina foton. Har fått mycket inspiration från denna fina blogg.

+

4.) Bookrelated
Den här bloggen är en av anledningarna till att jag nu väljer att ge ut 5 stämplar istället för bara 3! Pia är en helskön tjej och jag älskar hennes videor. Riktigt roliga och bra. Hennes blogg förtjänar verkligen en stämpel. Så är det bara.

5.) Thecuriouscaseofthebooks
Ännu en blogg jag besöker OFTA.
Riktigt mysiga videor och proffsiga recensioner. En toppenblogg!

Önskar att jag kunde ha gett stämpeln till flera bloggar. Men är övertygad om att någon av de här bloggarna kommer att skicka vidare stämpeln till andra bloggare som också förtjänar utmärkelsen.

Eftersom jag närmar mig 50 följare på Bloglovin med stormsteg så tänkte jag dessutom lova en sak. Nämligen att ha en ny tävling här på bloggen ifall jag når 50 följare. Vilket kan vara väldigt snart. (Följ dock inte min blogg om du inte gillar den, jag vill bara ha trogna läsare. Följ den inte bara för att det ska bli en tävling, ok?)

Dessutom! Ge mig tips på hur jag kan förbättra bloggen. Konstruktiv kritik uppskattas alltid. Är det nåt som saknas som skulle göra detta till en ännu bättre blogg?
Berätta! Kommentera!

Sist men inte minst, TACK än en gång till alla fina bokbloggare där ute!

Uppdatering:
Fick precis en smiley från Mats Strandberg på Twitter, ang. att jag knappt orkar vänta tills Nyckeln släpps. Det gjorde MIN dag. Tänk att nåt så litet kan göra en så glad. Jag behöver ingen stämpel, jag fick en smiley. :-)

Uppdatering 2:
Jag har beslutat att utöka detta lite och ge 5 bloggar chansen att skicka vidare stämplarna. För ja, att bara nämna 3 ÄR SKITSVÅRT. Det förstår jag... så jag gör det liiiite enklare och säger att man får nämna 5. Så jag passar på att göra det själv också.

14 kommentarer:

  1. Åh, jag vill också ha så många läsare! :) Grattis till dig! :D Och det är en jättebra idé att skicka runt lite kärlek! :D

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis!! Ja är en av dina nya läsare och är väldigt kräsen på bokbloggar, du får gärna gå in på min och ge lite kritik omvad jag kan ändra på min blogg :) Jag har nyss flyttat den och vet inte hur jag flyttar inläggen så just nu ser det rätt magert ut :/

    SvaraRadera
  3. Grattis!! :D Kan passa på att säga hur mycket jag gillar din blogg, även om jag inte är så bra på att kommentera X)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh Pia!! Önskar att jag hade kunnat ge en stämpel till din blogg med. Men jag måste ju sätta begränsningen någonstans :-(
      Älskar din blogg skitmycket. Speciellt dina videos. Du verkar vara en störtskön tjej.

      Och tack.

      Radera
  4. Tack så mycket =) Vad glad jag blev ^___^

    Ska skicka vidare så fort jag har tid, men gu va svårt att bara välja tre! Har ju hur många favoritbloggar som helst! =) Nästan omöjligt att välja så få!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod, din blogg var värd det.

      Jag vet. Tyckte också att det var svårt. Men man måste ju sätta gränsen någonstans. Och det ska ju vara en "utmaning", haha. Men jag vet, det ÄR svårt.

      Radera
    2. Perfekt att jag latade mig lite nu när man får välja 5 istället ^^ Toppen!

      Radera
  5. Först och främst - TACK?! Blir alltid lika och oväntat glad när någon ens länkar mig, men det här var ju så himlahimla fint! Jag ska såklart se till att sprida det här vidare. ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod Man. Gillar din blogg skarpt, men det har jag ju sagt förut.
      Kul, sprid en massa kärlek nu!

      Radera
  6. Grattis till följarna! Du förtjänar dem verkligen. Och väldigt bra idé med "favvo-blogg"-stämpeln! :D

    SvaraRadera
  7. Tack detsamma jag kanske ska säga? Din blogg är jättebra, grattis till allt :)

    SvaraRadera
  8. Vilken bra idé! Jag måste bara säga att din blogg är super och du förtjänar verkligen alla följare och jag förstår verklige varför de följer dig!:)

    SvaraRadera
  9. Kolla du har 51 stycken följare nu! :D Du förtjänar de verkligen, din blogg är jättefin! Och jag gillar också de bloggarna du räknade upp ^.^
    Minns att jag också blev så till mig när jag fick min första följare och kommentar. :)

    SvaraRadera
  10. GRATTIS till dig! Och vilken fin idé med stämplarna! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...