torsdag 7 juni 2012

Temainlägg: Chick-lit/Sheila O'Flanagan

Dags för nästa tema som jag tänkt ha här på bloggen. Även denna gång kommer jag att bestämma vad det blir. Detta är inte för att vara tråkig, men jag har så sjukt många olästa böcker hemma som jag måste ta tag i någon gång så denna gång bestämde jag att jag ska läsa något som redan står i bokhyllan.
Och valet föll på tre chick-litts som råkade vara skrivna av en och samma författare, nämligen:

Sheila O'flanagan
 ... så det får allså bli denna månads tema.

 Och detta är böckerna jag kommer att läsa.

Canon EOS 1100D

Luftslott, Den jag ville ha
& Den perfekte mannen

Testar alltså med endast tre böcker denna gång. Tycker det räcker nu när förra temat drog ut ganska mycket på tiden.

Vi får se hur det går!


4 kommentarer:

  1. Jag har två olästa av den författaren i min bokhylla men inte någon av de du har så ska bli jätte spännande att läsa vad du tyckte om dem sen :)

    SvaraRadera
  2. Kul! Jag har läst två andra förut som jag tyckte var okej. Ska bli kul att läsa några fler. Syskonkärlek tyckte jag dock var sådär.

    SvaraRadera
  3. Jag har läst nån som varit "sådär" av den här författaren också, men "Den perfekte mannen" gillade jag, om jag minns rätt.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...