fredag 22 juni 2012

Temainlägg: Sommar/feel-good

Dags att avslöja nästa tema här på bloggen, nu när mitt Sheila O'Flanagan-tema börjar lida mot sitt slut. Tyvärr får ni inte rösta nu heller, buhu... p.g.a att jag måste försöka plöja de böcker jag har i bokhyllan och därför försöker att anpassa mina teman efter detta.

Jag vet att det finns massor med roliga och romantiska böcker som passar att läsa under semestern så därför tänkte jag denna gång ha tema SOMMAR och feel-good!
Inte så dumt va? Har redan valt ut ett par böcker som jag kommer att läsa. Tänker ändå låta denna kategori vara ganska bred, men det jag i huvudsak kommer att läsa är böcker i stil med Sarah Dessen. Alltså mysiga, romantiska böcker som gärna får utspela sig under sommaren. Men jag kommer också att kasta in lite annat och det är därför jag valt att kalla temat sommar/feel-good. Jag kommer alltså i huvudsak läsa massor med glada, romantiska, roliga och mysiga böcker som får mig att må bra nu under semestern.

Jag har redan valt ut ett par böcker som jag redan har hemma som jag kommer att läsa.

       
Är jättenyfiken på alla de här fyra! Har dessutom gjort en ganska stor beställning med fler feel-goods från Amazon nyligen. Där finns det nog ännu fler böcker som jag kommer att vilja läsa nu under det här temat.

Ifall det är någon bok ni tycker att jag missat, kommentera gärna och säg varför jag borde läsa just den. Älskar att få boktips, så kör hårt!


1 kommentar:

  1. Din egoistiska bokbloggare! Jag ville välja tema! ;D Fy på dig

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...