söndag 15 juli 2012

Nu har jag blivit "vuxen".


Japp, nu är jag vuxen. Vad nu det innebär exakt? Men iallafall igår hade jag närmaste familjen hemma på besök och jag fick en hel del användbara och fina presenter. Inte så många bokiga presenter men ack så fina.


Canon EOS 1100D

Blev jätteglad för alla mina presenter, men så klart så blev jag allra gladast för min lilla valp som var den största presenten. Det fick bli min något för tidiga present till mig själv från mig och min sambo. Har ju alltid velat ha en hund men var allergisk när jag var liten och har aldrig haft tid att skaffa någon förrän nu, nu när jag tydligen inte är allergisk längre. 

Läget var helt enkelt rätt nu. Vi fyller båda 30 under juli så blev ju en perfekt födelsedagspresent från oss båda till varandra.

Blev jätteglad även för de andra presenterna. Temuggar och kanna och lite kryddor och en jättefin solros. Lyckades dock inte ta någon jättebra bild på den :-( Fick även en transportbur till Goliat, vilket jag behövde så var ju skitbra. Men två bokrelaterade presenter blev det iallafall. (båda från sambon.) Fick Cinder som jag varit nyfiken på länge och ett rött fodral till min Letto. Inte helt fel!

Tack också till alla fina bokbloggare där ute som skickade finfina grattishälsningar till mig här på bloggen. Det värmde verkligen, tack så mycket allihopa!



6 kommentarer:

  1. Jag håller med om att Goliat var den bästa presenten, fastän jag inte hade sagt nej till Mon Amie-servisen. ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han var den absolut bästa presenten ja!
      Älskar muggarna jag fick också dock.

      Radera
  2. Ny läsare av din blogg, men vill i alla fall säga Grattis! Tillhör också än av de lite 'äldre' bloggarna av YA böcker. Jätte söt hund med ett väldigt fint namn och skulle gärna vilja ha den där te servisen själv också. ;]

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket. Alltid kul med nya läsare. Ska kolla in din blogg med.
      Gillar servisen skarpt.

      Radera
  3. Goliat är så söt att jag blir tokig. Vill bara skaffa en egen valp och sitta och pussa på den dagarna i ända! Och grymt fina muggar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar Goliat så himla mycket. Och ja, det blir mycket pussande och sova i mitt knä. Skitmysigt!
      Tack. Gillar muggarna också.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...