fredag 31 augusti 2012

I min brevlåda (29)

Dags för en nytt "I min brevlåda"-inlägg eftersom jag köpt lite nya böcker. Dock tänker jag inte köra någon Book Haul-video denna gång eftersom jag nu försökt köpa lite färre böcker då jag ju redan har så många olästa. 

Men detta är alltså de böcker som jag fått hem i brevlådan/köpt i fysisk butik/ fått som rec-ex etc. den senaste veckan.

Canon EOS 1100D

Det blev alltså 4 böcker den här veckan. Är asnysfiken på allihop.

+ The Lovely Bones - Alice Sebold
+ Lucky - Alice Sebold (Blev nyfiken på att läsa något annorlunda och då jag såg att Raeleen på Padfootandprongs07 tipsade om den här författaren så slog jag till. Jag behöver lite non-fiction ibland. Börjar bli lite trött på YA.)
+ The Scorpio Races - Maggie Stiefvater (Åhhh, vad jag har längtar efter att få läsa den här boken. Jag kan knappt vänta eftersom jag är så himla nyfiken på att få läsa nåt som Maggie Stiefvater skrivit.)
+ Hate List - Jennifer Brown (Verkar också oerhört intressant! Har velat köpa den länge.)


10 kommentarer:

  1. Fin liten hög det här. Jag fick nyligen med mig Lovely Bones hem på vinst och förlust från secondhand (riktigt sliten, dock) men är nyfiken på den. Och Scorpio Races! Årgh, bara måste köpa hem! är det ISBN: 9781407129853 du har? Den ser riktigt snygg ut, även om jag redan har för många röda böcker i bokhyllan ;P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det stämmer, det är det isbn-numret jag har!

      Radera
    2. Tack, då vet jag vilken jag ska beställa ^^

      Radera
  2. The Lovely bones är så fin, en av mina favoritböcker. Stark, ledsam och vacker.

    SvaraRadera
  3. The Scorpio Races <3! Hoppas du tycker om den. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är så nyfiken. Vill läsa nu!

      Radera
  4. Vill läsa alla de där böckerna, hoppas du gillar dom! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är jättenyfiken på allihopa!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...