fredag 10 augusti 2012

Tag: Om jag hade 500:- i presentkort.

Anna på Reading this world startade idag en tag där frågan var vilka böcker man skulle lägga i varukorgen om man hade 500:- i presentkort.

Så, jag gick in på Adlibris och lade dessa finfina böcker i varukorgen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Me & Earl and the dying girl
- Jesse Andrews115 kr
(Den verkar sååå bra!!! Och rolig! VILL LÄSA!!)

The Selection - Kiera Cass
75 kr(Älskar omslaget, enough said!)

Hate List - Jennifer Brown72 kr(Verkar lite annorlunda, men jag är sjukt nyfiken på den här. )

Linger - Maggie Stiefvater77 kr(Längtar tills jag får läsa Shiver. Och jag vill redan ha fortsättningen!)

Scorpio Races - Maggie Stiefvater
79 kr(Mer Maggie Stiefvater till folket. Den här verkar också intressant!)

The Fault in our stars - John Green
121 kr(INGEN har väl missat den här? Känns som att det bara är jag som inte läst den.)
Att betala: 539 kr

Summan blev som ni ser lite mer än 500:- men det kan jag leva med. Kommer nog dock dröja tills jag gör en sådan här stor beställning igen. Jag måste nämligen läsa ut alla böcker jag redan har stående i hyllorna olästa först. Men efter att jag plöjt igenom några av dem iallafall så får vi väl se...

4 kommentarer:

  1. Härlig lista! The Fault in Our Stars är underbar, jag är säker på att du kommer att gilla den. Jag beställde Me and Earl and the Dying Girl häromdagen, längtar efter att få läsa den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, har varit lite kluven till att läsa den för pallar egentligen inte med sorgliga böcker...

      Måste köpa den snart!

      Radera
  2. Jag har inte heller läst The Fault in Our Stars! Du är inte ensam! Känns skönt att jag inte är den enda ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...