torsdag 2 augusti 2012

Videorecension: The Perks Of Being A Wallflower av Stephen Chbosky

Äntligen!! Fan alltså, har suttit med den här recensionen hela j-la dagen. Först så synkade inte ljudet, sedan la kameran av mitt i, sedan klampade sambon in och störde. Faan. Brukar det bli så här för er också?

Men här är iallafall recensionen på The Perks of being a wallflower av Stephen Chbosky.

(Utläst den 27 juli 2012)

Denna bok ingår i temat Sommar/feel-good. 




Redigeringsprogrammet krånglade också, suck så vi får väl se hur det blev.

8 kommentarer:

  1. Jag är lite sugen på att trixa med lite videos i framtiden också. Men inte innan bloggen fyller ett år! (; Hihi. Har bytt tema/layout och det får vara ett steg i rätt riktning. (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ganska kul men inte när ingenting funkar!! ARGH!!

      Radera
    2. Nej, usch, förstår det. ;P Och har fattat att det antagligen är lite kul när det fungerar! (: Lite nyfiken på den här titeln också även om vi får se när och om jag klickar hem eller lånar hem den.

      Radera
    3. Den är absolut läsvärd! Gillade den mycket!

      Radera
  2. Ja den där boken har florerat ett tag bland bokbloggarna - blir självklart sugen på att läsa, den låter fin!

    SvaraRadera
  3. Jag har den ståendes i bokhyllan. Måste ta och läsa den innan jag ser filmen. ^^ Har verkligen aldrig hört ett dåligt ord om den här boken :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är jättebra!!! <3 LÄS!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...