fredag 21 september 2012

30 days of books. Day 24.

Oj, vad jag har varit dålig på att uppdatera senaste veckan. Inte ett enda inlägg... har varit så himla mycket på jobbet så har inte funnits någon tid eller ork för något annat.

Och jag har inte heller gjort något 30 days of books-inlägg på vad? Ett halvår? Typ. Så tyckte att det kunde vara dags nu. Så här kommer det.

Dagens fråga lyder:

Day 24 – A book that you wish more people would've read.


Väljer det självklara valet. Den bästa boken jag läste förra året, "Själens osaliga längtan". Den är spöklik, speciell och helt underbar. Jag önskar verkligen att fler hade läst denna. Har du inte läst den, fy skäms!






12 kommentarer:

  1. Efter att ha läst Tidsresenärens hustru som jag blev ganska besviken på så har jag inte riktigt vågat ge mig på den här än. Men nån gång ska jag läsa den har jag bestämt :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tidresenärens hustru gillade jag med, men tycker att denna är mycket bättre!

      Radera
  2. Jag har nog faktiskt denna liggande hemma, verkar riktigt bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men herregud människa, läs!!! ;-)

      Radera
  3. Den finns hemma i bokhyllan som bokvärmare :-)

    SvaraRadera
  4. Jag har den och har till och med läst den. Det var inte alls en bok för mej

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad tråkigt... men det kanske är en älska/hata-bok.

      Radera
  5. Åh jag har hört så mycket fint om den här och Tidsresenärens hustru. Så sugen på att läsa dom. Men det får bli i framtiden.
    Kanske är en konstig fråga, men vilken tid på året tror du den är bäst att läsa? Våren? Vintern? Jul? Midsommar? (så jag kan planera lite ^^)
    /Cecilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läs, läs!!
      Absolut ingen konstig fråga. Tycker inte att det är någon sommarbok iallafall. Om jag skulle läsa den skulle jag läsa den på hösten/vintern. Alt typ mellandagarna. För en lite spooky känsla.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...