lördag 1 september 2012

I min brevlåda (30): Min pojkvän är den bäste!!

Jag vet att jag gjorde ett "I min brevlåda"-inlägg igår, men jag tycker verkligen att den här boken förtjänar ett eget inlägg!

Så på Alla hjärtans dag fick jag Lola and the boy next door av min pojkvän i present. Gissa om jag blev glad!? Bästa presenten trodde jag. Men ack så fel jag hade! För nu har verkligen min pojkvän överträffat sig själv, om det nu är möjligt?

Idag firar vi 3 år tillsammans! Och ja, jag hade förvarnat honom lite om att jag var otroligt sugen på det albumet som Miriam från Schitzo-Cookies bokblogg visade i sitt vampyrtema, nämligen Buffy Omnibus volume 1. Jag måste verkligen ha det, blev så avis. Så ja, självklart hade jag mina aningar när han idag kom och visade ett skitstort paket från Amazon. Shit, tänkte jag, vad har han nu köpt? Alla volymer som fanns att köpa eller? Men, nä... kolla vad jag hittade i paketet...

BUFFY SEASON 8 volume 1!



Canon EOS 1100D

Så jävla snyggt!!!!!!!!!! Blev helt överlycklig! En perfekt present nu när jag efter min förskylning gått och tappat rösten och känner mig allmänt eländig. Så vem är avis nu?

Men oj, vad tung boken var... och stor! Haha!

10 kommentarer:

  1. Svar: Vad synd att du inte ska till bokmässan... Kan du inte åka dit bara över dagen? Eller bor du för långt ifrån?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bor i Stockholm. Så det tar ju ett tag att åka till Göteborg.

      Radera
  2. Åh, den skulle jag inte ha sagt nej till. Vilken gullig och snäll pojkvän du har! Krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet. Tack! Har ju varit förskyld redan så är frisk, bara att jag inte kan prata av nån konstig anledning. Längtar verkligen efter att få läsa den här boken.

      Radera
  3. Gud vad coolt!! Den hade jag också velat läsa! Du får berätta sen vad du tyckte! =)

    SvaraRadera
  4. Vilken gullig pojkvän du har!
    Jag är väldigt avis.. :)

    SvaraRadera
  5. Åh va fin =) Ser fram emot att läsa recensionen på den ^^

    Är precis klar med att se om säsong 6 av Tv-serien så snart kommer jag köpa mig säsong 8 jag med ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur? Lite osäker på hur jag ska göra om jag ska läsa direkt eller se se om alla säsonger först för att komma i stämning. Bara det att det tar så lååååång tid.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...