måndag 10 september 2012

Liten uppdatering och så tänkte jag fråga er en sak.

Håller just nu på att läsa Buffy-seriealbumet season 9 och Airhead av Meg Cabot (som ni ser till höger) Jag har satt mer eller mindre köpstopp på mig själv nu fram till att jag har betat av lite fler olästa böcker i hyllorna, går ganska bra hittills. Men jag har dock inte satt HELT köpstopp utan mer som en köpgräns, vilket betyder att jag endast får köpa två böcker/månad tills jag har lite färre olästa böcker. Detta leder mig fram till nästa fråga. Jag har bestämt att en av de böcker jag kommer köpa i min september-beställning kommer vara Buffy Omnibus volume 1 men har ännu inte bestämt vilken den andra kommer vara. Just nu lutar jag åt att köpa någon bok som jag kan ha till nästa tema som jag nog kommer att välja utan omröstning, nämligen varulvar då jag redan äger tre böcker som jag vill börja läsa inom kort.

Men vill ha 4 böcker till det temat, tycker tre är lite lite. Så nu undrar jag om ni har något tips. Tänkte göra beställningen efter att jag läst ut seriealbumet jag håller på med.
Så frågan är nu, vilken varulvsbok ska jag köpa? (finns ju några att välja på)

Kommentera och berätta vilka varulvsböcker ni tipsar om.
Själv är jag mest sugen på någon av dessa (förutom de tre jag redan äger och SKA läsa.)




Eller tycker ni att jag ska köpa någonting helt annat? Kanske jag ska skita i allt och bara köpa The Fault in our stars äntligen? Vilken bok skulle ni köpa om ni bara fick köpa en endaste bok?

Ni får se senare vad som hände, men jag kan ju säga så mycket att jag inte riiiiiiktigt höll mig till temat i min nyss gjorda Amazonbeställning. Så den sista varulvsboken får nog vänta till oktober tyvärr.

6 kommentarer:

  1. Har läst både The Dark Divine och Blood and Chocoloate och tyckte att ingen av dem var jättebra, rekommenderar därför att du ska köpa Werewolf i Manhattan fast jag har inte läst den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lutar åt den faktiskt så tack för tipset!!

      Radera
  2. Jag köpte "How to flirt with a naked werewolf" pga titeln, har dock inte läst varken den eller fortsättningen ännu men de lät roliga och intressanta.

    SvaraRadera
  3. Blir dock en väldigt liten sådan för får ju bara köpa två böcker per månad fram till jul typ.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...