söndag 30 september 2012

Månadsrapport: september

Canon EOS 1100D

Läst i september 2012;


Abandon - Meg Cabot
Dealing with dragons - Patricia C. Wrede
Legenden om Morwhayle, Demonprinsessan - Peter Bergting
Att vara Nikki - Meg Cabot
Buffy the Vampire Slayer: Season 8, Volume 1- Joss Whedon (seriealbum)
Airhead - Meg Cabot
Legenden om Morwhayle, Häxmästaren - Peter Bergting 
Tomorrow when the war began - John Marsden
Extremely loud and incredibly close - Jonathan Safran Foer

Totalt lästa böcker: 9
Antal böcker lästa på engelska: 5
Antal böcker lästa på svenska:
4

Bästa boken var: Buffy the vampire slayer: Season 8, Volume 1!! Kärlek!

Sämsta boken var:  Tomorrow when the war began av John Marsden. Kom aldrig in i den, men är glad att jag såg filmen som jag tyckte mycket om. Gillade inte heller Eon av Allison Goodman (ej med på bilden) som jag gav upp.


Sammanfattning av månaden: Är egentligen inte sådär jättenöjd. Hade velat hinna med en eller två böcker till, men så är det när man jobbar heltid. Tiden räcker inte till. Men är nöjd med att ha plöjt igenom alla mina tre på tre-böcker på endast en månad istället för tre! Ha!
 
Planerar att läsa i oktober: Det blir ett nytt tema, vilket har jag redan nämnt... men mer om det senare.

4 kommentarer:

  1. Kul, jag läste också dealing with dragons och demonprinsessan i September! :)

    SvaraRadera
  2. Håller med att det är svårt att hinna med att läsa mycket och jobba heltid. Jag skulle vilja hinna läsa mer men är så trött på kvällarna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här, somnar typ jämt på soffan.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...