söndag 2 september 2012

Temainlägg: Drakar

Canon EOS 1100D
Då var det avgjort. Temat för september blir drakar (för att det var det tema som ni röstade fram.) Och de böckerna ni ser på bilden här ovan är de som jag kommer att läsa.

Jag kommer att börja med Legenden om Morwhayle, Häxmästaren och Demonprinsessan av Peter Bergting, sedan Eon av Allison Goodman och avsluta  med The Enchanted Forest Chronicles av Patricia C. Wrede. Får dock se hur många av dem jag läser den här månaden för jag misstänker att Eon kommer ta ett tag att läsa ut. Så får se hur många jag hinner med helt enkelt.

Ska bli kul det här!

2 kommentarer:

  1. Kul med drakar men trist att jag inte kan få några nya tips då de bara var böcker jag redan läst :P

    Ja förutom fortsättningen till dealing with dragons då men de är jag påväg att läsa snarast.

    SvaraRadera
    Svar
    1. MMm, det är ju sant. Var tyvärr inte så intresserad av att läsa de andra jag hittade.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...