söndag 30 september 2012

Temavideo: Drakar

4 kommentarer:

  1. Vad synd att EON inte riktigt var så bra =( Och du är så sööööööt!!! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Näää, den var bara seg tyckte jag och drakarna var inte alls med som jag ville i handlingen. Haha, tack.

      Radera
  2. Y U NO READ ERAGON? O___O Fast det kanske du redan har... annars få skäms! XD Eon hade, indeed, potential, men jag tyckte att den var lite för seg och gnällig... den hade kunnat bli mycket bättre om Eon hade varit mer säker i sig själv och inte ojat sig om att hon låtsades vara kille. Nej, jag blev besviken på den boken.

    Häxmästaren verkar bra, jag träffade författaren på bokmässan och han var riktigt rolig :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eragon är för tjock, är rädd för tegelstenar! Eon var alldeles för tjock med.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...