söndag 14 oktober 2012

3 x Twitterrecensioner

Har ju börjat med det här med Twitterrecensioner så tänkte köra tre böcker till här.


Abandon - Meg Cabot

(Utläst 29 september 2012)
"Hade ganska höga förväntningar. Är ju ändå min favoritförfattare, men nej här blev jag besviken. Började bra, men jag tröttnade snabbt. Sämsta jag har läst av Meg Cabot tyvärr."
Betyg:
2/5 tassar

Ingick i min Tre på Tre-utmaning.




Buffy the vampire slayer: Season 8, volume 2 - Joss Whedon

(Utläst 7 oktober 2012)
"Tyvärr inte alls lika bra som volume 1. Blev lite besviken. Men ändå inget dåligt album. Hände dock lite WTF-grejor som jag bara satt och gapade över."
Betyg:
4/5 tassar





Jagad - Meg Cabot

(Utläst 11 oktober 2012)
"Airhead"-trilogin fick sin avslutning. Tycker dock inte att detta är den bästa serien av Meg Cabot, men slutet var gulligt så därför får inte Jagad något dåligt betyg."
Betyg:
4/5 tassar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...