måndag 22 oktober 2012

Förvirrad.

Kommer ni ihåg att jag skrev om att Stieg Larssons The girl with the dragon tattoo ska bli seriealbum?
Skrev om det här.

Nu skrev nämligen Tessan på Tessansbokblogg om att det även ska komma en svensk översättning med detta omslag.





Blev tyvärr inte helsåld. Helt okej, men jag blev inte alls lika kär som i det amerikanska omslaget. Men kan ju ändå vara intressant att läsa på svenska.

Lite jobbigt ju för  nu jag vet verkligen inte vilket av dem jag ska köpa. Jag föredrog ju det andra omslaget.
(Se länk ovan.)

2 kommentarer:

  1. Det där omslagen var inte sådär jättesnyggt. Kan dock vara kul att läsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar det amerikanska mycket mer, så kommer nog att köpa det.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...