måndag 8 oktober 2012

Grattis bloggen + avslöjande av vinnarna!

Idag fyller bloggen 1 år!



Vad tiden går fort när man har roligt, och detta firar jag ju med en tävling som har pågått ett tag.
Idag kommer jag att avslöja de två vinnarna och det är är alltså de två personer som har lämnat de kommentarer som jag gillat mest. Ni var 25 st som deltog och...

Vinnarna är:

+ Jennelie med den här kommentaren:
"Okej något roligt.... ja nu vet jag :P Idag innan den sista lektionen så satt alla utanför klass rummet och väntade och några av killarna som alltid brukar säga/göra knasiga saker berättade ett skämt som nästan fick alla att dö av skratt eftersom dom gjorde så himla roliga gester också. I alla fall så löd skämtet så här
Lille putte fick en hemmuppgift från sin fröken. Han skulle anteckna de första orden familjemedlemmarna sade till honom.
- Imorgon är det din tur, Putte. Sade lärarinnan.
Putte gick hem för dagen och gick in till sin mamma i köket, som stod och diskade. Putte skrämde henne så att hon tappade en tallrik.
- Fan! Skrek hon. Lille putte antecknade ordet.
Han gick in till sin pappa och började prata om vädret.
- Håll käften! Sade hans pappa, som var upptagen.
Putte antecknade och vandrade vidare till sin systers rum. Hon lyssnade på musik.
- Na na na na. Hon nynnade till låten. Han antecknade det. Han gick in till sin lillebror.
- Batman! Skrek han.
Nästa dag i skolan var det Puttes tur.
- Varsågod, sade lärarinan.
- Fan! Sade Putte.
- Vad säger du?
- Håll käften!
- Nu går du till rektorn!
- Na na na na.
- Vem tror du att du är?
- BATMAN!
Och just på det sista ordet alltså Batman så ställer sig en av killarna upp på en bänk och flaxar med armarna, vilket kanske inte annars skulle ha varit så komiskt om inte rektorn på skolan just gått förbi. Snacka om att killen blev röd i hela ansiktet, efter det så tror jag nog att han kommer ha lite koll innan han ställer sig upp och skriker BATMAN! över korridoren :P"

Jennelie har vunnit De utvalda - Tankeläsaren och Everblue.

+ Rebecca  G med den här kommentaren:
"Tänkte bjuda på ett fint litet citat från Anna and the French Kiss: "Is it possible for home to be a person and not a home?"

Rebecca har vunnit Tomorrow when the war began och Mycket mer än så.

Grattis till er båda!
Mail kommer inom kort.

(Hör jag inte av vinnarna kommer jag att välja två nya.)

14 kommentarer:

  1. Grattis på ettårsdagen! :D

    SvaraRadera
  2. Grattis till både bloggen och vinnarna! (Visst är det tråkigt att man själv inte vinner, men men...) :D

    SvaraRadera
  3. Grattis bloggen (och vinnarna)!!! :)

    SvaraRadera
  4. Du Nelly för typ 17 timmar sedan fick jag en misstänk kommentar från någon som utgav sig för att vara dig, den hade skrivit nästan samma sak, det vill säga att jag skulle skriva min adress. Jag ber dig därför att skicka ett mail till mig snart och att du tar bort min kommentar där jag skrev min mail adress, snälla :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den som försökte utge sig för dig har IP: 178.73.206.160 Så akta dig för den som har det Ip nummret, jag sökte på det på google och gissa vad det verkar vara en spamer!

      Radera
    2. Ok. Fast jag skrev två meddelanden till dig, men det första syntes aldrig bland kommentarerna så det kan faktiskt ha varit jag som skrev det. För jag skrev två. Första syntes aldrig så då försökte jag igen och då kom kommentaren upp.

      Radera
    3. Nu blev mailet jag skickade skickat till fel person. vad är det som händer? Jag fick ju din mail. Så har fortfarande inte din mail för jag tog ju bort den kommentaren som du bad om.

      Radera
    4. Nu bör du ha fått mail!

      Radera
    5. Japp, och jag har svarat. Tack igen för de super fina priserna *_*

      Radera
  5. Grattis på födelsedagen bloggen (och Nelly)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...