torsdag 18 oktober 2012

I min brevlåda (33)

Har varit väldigt dålig på att läsa den här månaden. Har knappt läst nåt alls, har mest blivit på helgerna. Har liksom inte haft någon lust. Eller lust har jag väl haft, det är nog mer att jag inte haft någon ork att sitta ner och koncentrera mig. Har varit alldeles för trött i huvudet efter långa jobbdagar.

Jag har även varit fruktansvärt dålig på att uppdatera bloggen märker jag, var likadant förra veckan. Ingen ork. Jag hoppas att det blir bättre snart. Kan väl säga att jag är inne i en liten läs- och bloggsvacka just nu.

Så blev extra glad när jag kom hem efter en tuff och dag på jobbet och hittade dessa två böcker på köksbordet. Båda är rec-ex från Apart förlag. Tack så supermycket, extra glad blev jag för The walking dead vol 5 som jag inte ens hade bett om utan fick ändå. Jättekul eftersom jag varit lite sugen på att läsa TWD.


Canon EOS 1100D
Men nu till min fråga. Jag fick ju vol 5 av TWD och har ju inte läst de andra volymerna så nu undrar jag om det är så att man måste läsa dem i rätt ordning eller om det funkar att läsa dem fristånde? För om inte så måste jag ju köpa vol 1 innan jag läser den här.

8 kommentarer:

  1. Tror man måste läsa i ordning. Har bara läst ettan dock så vet inte säkert.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tips: De har bloggpris nu på dessa så köp dem direkt av förlaget så är det massor med rabatt ;)

      Radera
  2. Har alla 5 här hemma, du måste läsa dem i ordning! Oooh, GoT har jag också. Har dock inte läst den än...Shame on me! =(

    SvaraRadera
  3. Jag är precis likadan just nu, orkar varken läsa eller blogga. Kanske har något med detta deprimerande väder att göra :P

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...