torsdag 25 oktober 2012

Newspaper nails.

Några av er undrade hur jag gjorde mina bokiga naglar som jag visade upp för någon vecka sedan. Här är ett Youtube-klipp hur man gör för er som undrade hur jag gjorde dem.



Blev själv rätt nöjd med mitt resultat.

Man kan ju givetvis ta vilken färg man vill, men det bör nog vara en ljus färg om man vill att texten verkligen ska synas. Själv tog jag ljusblått för att det var en av de få ljusa färger jag hade hemma.

Lycka till och visa gärna era resultat om ni provar.

6 kommentarer:

  1. Så himla häftigt! Ska lätt prova det en dag! :P

    SvaraRadera
  2. Det blev coolt faktiskt! :-)

    SvaraRadera
  3. Himla häftigt - snyggt som attans! Måste jag också testa någon dag! (:

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...