tisdag 23 oktober 2012

Temainlägg: Varulvar (uppdatering)

Canon EOS 1100D

Som jag nämnt i tidigare inlägg så går det trögt med läsningen just nu. Därför har jag nu bestämt mig för att förlänga mitt varulvstema och låta det pågå även över november. Har ju nu i slutet av oktober endast lyckats ta mig igenom en bok. Så, näää hinner nog inte läsa klart alla under oktober.

Därför har jag nu valt att låta temat även innefatta
Sisters Red av Jackson Pearce (nu när jag har en månad till på mig att avsluta temat.) Hade ju tänkt spara den till ett kommande Fairytale retelling-tema, men den passar ju in bra i detta tema med. (Och då slipper jag även att köpa ytterligare böcker till detta tema) Bra va'?

1 kommentar:

  1. Oj din Sisters Red bokrygg ser annorlunda ut än min. Visste inte att den kunde ha olika.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...