söndag 28 oktober 2012

The Fault in our stars dream cast.

Jag erkänner, jag har förälskat mig totalt i The Fault in our stars och jag kan inte sluta tänka på den. Då jag vet att filmrättigheterna har sålts så tyckte jag det kunde vara kul att göra min egen Dreamcast. Då jag inte har all tid i världen så har jag bara föreslagit skådespelare till Hazel och Augustus.

Dock är det ju inte alls säkert att det blir någon film, så det här är bara lite random namedropping.

Hazel Grace Lancaster:
 

Sami Gayle
Hon ser verkligen ut som jag föreställer mig Hazel. Dock har jag inte sett henne i någon film så hon kan ju vara helt fel skådespelarmässigt.




Ellen Page

En av mina absoluta favoritskådisar. Hon passar i kort hår och skulle därför rent utséendemässigt passa i rollen. Att vi sedan vet att hon kan spela sarkastisk och ironisk tonåring och göra det till perfektion är ju heller inget jag kan ignorera. (Juno, hello!)





Carey Mulligan
Även Carey passar i sitt korta hår och ser verkligen ut som en Hazel. Jag tror att hon skulle göra ett utmärkt jobb då jag vet att hon är en riktigt duktig skådis.



Augustus Waters
:


Logan Lerman
En ung skådis. Vet dock inte om han har vad som krävs för har inte sett honom i något, men tycker att han skulle passa rätt bra. 






Drew Roy
Har faktiskt ingen aning om vem detta är, haha
Men någon annan hade med honom i sin dreamcast och jag tyckte att han passade riktigt bra. Något äldre än mitt förra förslag dock.


Detta är alltså bara mina förslag. Jag har ingen aning om vilka som egentligen skulle passa, gjorde bara detta på kul.

Jag hoppas dock att ni har lite förslag på skådisar. Och berätta gärna vad ni tycker om mina! Är jag helt ute och cyklar? Ingen aning, men det här var skitkul!

Kommentera gärna!

3 kommentarer:

  1. SVAR: Din gissning är haft rätt :) Det är uppföljare, men ett speciellt nummer av uppföljare :P

    SvaraRadera
  2. Ellen Page tror jag också skulle passa superbra (i Juno är hon ju liksom perfektion). Carey Mulligan ähar jag bara sett i ett avsnitt av Doctor Who, men jag håller nog med dig om att hon skulle kunna vara väldigt bra. Augustus tycker jag är svår, kan liksom inte riktigt se någon bra skådis framför mig. Andrew i bandet MGMT tycker jag skulle passa rätt bra, men han är ju inte direkt en skådis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm, jag tror på Ellen Page. Hon har helt rätt stil. Juno tycker jag är lite som Hazel också.

      Augustus tycker jag det är jättesvårt att hitta nån bra skådis till. Haha då får väl Andrew skola om sig.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...