söndag 7 oktober 2012

Twitterrecensioner.

Tänkte haka på många andra bokbloggare och börja variera med lite Twitterrecensioner. Jag har helt enkelt inte alltid tid med att skriva långa genomtänkta recensioner och då är ju korta recensioner perfekt.

Med Twitterrecensioner menas alltså recensioner med färre än 140 tecken. Och jag börjar med två böcker som jag redan pratat lite om i min förra tema-video. Alltså två böcker som jag läste när jag hade mitt draktema.



Demonprinsessan - Peter Berting

(Utläst den 22 september 2012)
"Spännande uppföljare till Häxmästaren. Nästan lika bra men jag gillade nog ettan mer. Tyckte bättre om den eftersom man då inte riktigt visste vem som var god eller ond."
Betyg:
3/5 tassar

Detta var ett rec-ex från Bokförlaget Semic. Tack så mycket!



Dealing with dragons - Patricia C. Wrede

(Utläst den 23 september 2012)
"Riktigt mysig och charmig liten saga som jag fnittrade högt åt ibland. Härliga drakar med roliga personligheter. Rekommenderas varmt!"
Betyg:
5/5 tassar





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...