söndag 4 november 2012

2 x twitterrecensioner.

Dags för två nya twitterrecensioner. Denna gång blir det på två nyligen utlästa seriealbum.


Den glädjelösa ön - Enrique Fernandez
(Utläst  31 oktober 2012)
"Blev lite besviken här faktiskt. Jag hade förväntat mig någonting nästan magiskt men tyvärr levde det inte upp till förväntningarna. Jag tyckte om det mycket, men det var alldeles för kort för att jag verkligen skulle kunna fastna. Men ändå ett helt okej album."
Betyg:
3/5 tassar

Tack till Ordbilder för detta rec-ec!



Buffy the vampire slayer omnibus vol 1 - Joss Whedon
 (Utläst 27 oktober 2012)
"Gillade detta album, gillade allra bäst att karaktärerna såg ut som i tv-serien i många av serierna. Är ju inte alls samma i season 8 volymerna. Så där blev jag positivt överraskad. Gillade den serien med Dawn och den med Buffy innan hon blev slayer."
Betyg:
4/5 tassar

7 kommentarer:

  1. Jag har taggat dig i The 'this or that book tag'! Gör't! :D (om du vill)
    http://bookrelated.devote.se/blogs/22999070/tag-this-or-that.htm

    SvaraRadera
  2. Om du har tid Nelly - så har du blivit taggad! ;D

    http://tessansbokblogg.blogg.se/2012/november/tag-this-or-that.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag såg nu att Pia redan taggat dig. Är jag blind eller? Man börjar undra...haha.

      Radera
    2. Så jag slipper nog inte undan att göra tagen nu iaf ;-)

      Radera
  3. Tråkigt att du inte gillade Den glädjelösa ön =(

    Men tur att du gillade Buffy iallafall. Och håller med om de serierna du gillade bäst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Njaee... hade alldeles för höga förväntningar.

      mmm, Buffy var bra.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...