fredag 30 november 2012

Månadsrapport: November

Canon EOS 1100D

Läst i november 2012;


98. Nightshade - Andrea Cremer
97. The girl with the dragon tattoo vol 1 - Stieg Larsson (seriealbum)
96. Fifty Shades of Grey - E.L. James (e-bok)
95. A game of thrones vol 1 - George R.R Martin (seriealbum)
94. The Unbecoming of Mara Dyer - Michelle Hodkin

Totalt lästa böcker: 5
Antal böcker lästa på engelska: 4
Antal böcker lästa på svenska:
1

Bästa boken var: The Unbecoming of Mara Dyer. Den var en positiv överraskning. Den var förvirrande, men ändå väldigt bra.

Sämsta boken var: 
Fifty shades of Grey, som jag läste som e-bok (ej med på bilden). Språket var skitdåligt. Fy.

Böcker jag gav upp: A werewolf in Manhattan. Orkade bara inte läsa klart den. Fastnade inte och har för många olästa böcker för att orka lägga nån tid på en bok jag inte fastnar för.

Sammanfattning av månaden: Riktigt usel läsmånad. Jag har inte haft någon lust att läsa alls. Har knappt kommit någon vart med temat heller. Vet inte vad som hänt, men jag skyller på heltidsjobb och aktivt jobbsökande. Har inte funnits mycket tid över för något annat. När jag väl kommit hem efter jobbet så har jag antingen sökt nytt jobb eller däckat framför tv:n. Kul liv va'?

Planerar att läsa i december: I december SKA jag avsluta varulvstemat och även ha jultema här på bloggen. Planerar att läsa några riktigt mysiga böcker med julstämning. Det ska bli kul!

4 kommentarer:

  1. Håller med om Fifty Shades, det är så man blir förbannad på hur uselt skriven den är! >_<

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...