torsdag 1 november 2012

Månadsrapport: Oktober

Canon EOS 1100D
Läst i oktober 2012;

93. Den glädjelösa ön - Enrique Fernandez (seriealbum)
92. The fault in our stars - John Green
91. Buffy the vampire slayer omnibus vol 1 - Joss Whedon (seriealbum)
90. Shiver - Maggie Stiefvater
89. Burned - Ellen Hopkins
88. Jagad - Meg Cabot
87. Buffy the vampire slayer: Season 8, Volume 2 - Joss Whedon (seriealbum)
86. Själlös - Gail Carriger

Totalt lästa böcker: 8
Antal böcker lästa på engelska: 5
Antal böcker lästa på svenska:
3

Bästa boken var: Tveklöst The Fault in our stars, men Burned kommer på en välförtjänt andraplats.

Sämsta boken var:  Ingen bok var jättedålig. Men kanske att det blir Buffy: Season 8, vol 2 - den blev jag besviken på.


Sammanfattning av månaden: Hamnade i en lässvacka. Hela månaden gick segt och jag hittade inget riktigt flyt tyvärr. Men fick iallafall två nya favoritböcker. Fullkomligen älskade Burned och The Fault in our stars!

Planerar att läsa i november: Fortsätter med mitt varulvstema som har gått otroligt segt.

5 kommentarer:

  1. Hehe gillar bilden :) Burned verkar intressant ^^

    SvaraRadera
  2. Nej vad roligt att Buffy - The Vampire Slayer finns som serieböcker också! Det hade jag ingen aning om! Jag älskar ju tv-serien så jag tror det kommer bli jätteroligt att läsa de där böckerna!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...