lördag 24 november 2012

Två frågor

Har två frågor. Jag behöver ha er hjälp.

1.) På senaste tiden har jag verkligen haft en lässvacka och blivit riktigt sugen på att läsa om Princess Diaries-böckerna som jag ju älskar. Men så kom jag på att det kanske finns andra bokserier som jag har missat. Så min fråga är: Vet ni någon serie som påminner om Princess Diaries?  Tipsa mig!

2.) Har tröttnat lite på min design här på bloggen. Skulle vilja ha en ny header, men vet inte riktigt hur den skulle se ut. Någon som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig att göra en ny?

2 kommentarer:

  1. Åh omläsning av Princess Diares är alltid trevligt. Kan inte komma på något liknande riktigt, förutom kanske någon annan serie av Cabot. Cathy's book är iofs lite lik i sitt språk så den skulle kuna vara något :)

    SvaraRadera
  2. Cathy's book har jag inte hört talas om. Får kolla upp.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...