onsdag 14 november 2012

En liten paus.

Kommer kanske att vara lite tyst på bloggen de närmsta dagarna. Jag fick ett tråkigt besked igår och därför kommer jag kanske inte att vara så aktiv på bloggen de närmsta dagarna. Känner mig helt enkelt lite låg.

Nej, det är ingen som har dött eller så. Insåg att det lät väldigt allvarligt. ^
Det här är jobbrelaterat, så inget allvarligt egentligen - bara lite tråkigt. Men det gör ändå att jag kommer att ligga lite lågt i några dagar. Sedan hoppas jag att jag ska vara fit for fight igen.

Försöker att tänka positivt. Jag har varit i den här situationen tidigare. Jag klarar det här.
Ja, det gör jag.

Ibland går det lite tungt, men det är bara att bryta ihop och komma igen. Jag har varit med om värre saker än så här. Jag fixar det här med. Ska bara deppa lite först. Sedan så kör vi igen!

16 kommentarer:

  1. Tråkigt att höra =( Hoppas allt löser sig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Miriam! Hoppas jag med. Men jag överlever...

      Radera
  2. I efterhand brukar man kunna se en mening med allt som sker :)

    SvaraRadera
  3. Nelly, my love - vi hoppar jämfota över detta hinder! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör vi. Stora skutt bara.

      Radera
  4. Tråkigt, hoppas det blir bättre. Behöver du fler juliga boktips (dock chick littiga) så spana in den hör bloggen: http://chicklitchloe.blogspot.se/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Och tack för länken.

      Radera
  5. Vad tråkigt. Jag hoppas att det löser sig och att du känner dig bättre snart! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Petra. Känner mig mycket bättre idag faktiskt.

      Radera
  6. Hoppas det löser sig snabbt! Vi väntar tålmodigt på att du kommer tillbaka :)
    Tack snälla du för den fina kommentaren på min blogg. Jag var orolig innan jag va upp filmen och känner mig verkligen stärkt av dina snälla kommentar!
    /Cecilia

    SvaraRadera
  7. Verkligen tråkigt att höra, men det är som du säger - bara att bryta ihop och komma igen! Hoppas det gick vägen för dig på intervjun. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har varit på intervju ja. Det gick faktiskt väldigt bra kändes det som.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...