fredag 14 december 2012

30 days of books - Day 25.

Oj, nu har jag inte hunnit med att blogga igen. Håller typ på att jobba ihjäl mig, men idag kan jag blogga och det är av den simpla anledningen att jag ligger hemma i sängen med en otroligt risig mage. Har inte kunnat äta något på ett dygn eller något. Gud vad trött jag är på dagisbaciller! Är det inte influensa så är det magsjuka. Men nog om det.

För inte nog med att jag inte bloggat på snart en vecka, jag insåg nämligen nyss att jag inte har gjort klart min 30 days of books-utmaning. Så nu är det på tiden att jag återupptar den.

Fråga 25 lyder:

Day 25 – A character you can relate to the most. 
Det här var en svår fråga. Jag har funderat och funderat och det är nog anledningen till att jag glömt bort den här utmaningen, för jag klurade alldeles för länge på den här frågan. Men nu har jag funderat klart och mitt svar får bli Macy från Mitt perfekta liv. Därför att det känns som vi har ganska mycket saker gemensamt. Vi har båda förlorat våra pappor t.e.x, bara en sådan sak. Vi är båda lite av ett kontrollfreak och vi har båda lite svårt att stå upp mot våra mammor ibland. Samt, vi har båda två hittat en underbar kille. Nu är inte min pojkvän det minsta lik Wes då men, de är båda två helt fantastiska fast på olika sätt.

Så ja, man kan nästan säga att Macy är min litterära tvilling... Nä men nästan iallafall.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...