onsdag 19 december 2012

Bokvänspaket #1

Idag fick jag hem paketet från Cecilia från Vår Bokvärld. Vi har ju blivit bokkompisar! Jag väljer att börja om bokvänspaketräkningen (är det ett ord?) från noll då Cecilia och jag ju är NYA bokvänner. Hoppas att vi kommer kunna vara det länge, länge! Älskar att få överraskningspaket på posten! Det är kärlek det!

Titta på videon för att se min reaktion då jag öppnar mitt allra första bokvänspaket från Cecilia.




Jag hoppas att du kommer att bli lika glad när du öppnar ditt paket, Cecilia!
<3!

12 kommentarer:

  1. Åh vilken kul grej med bokvänner :) Verkligen superfint omslag, ska bli spännande att höra om boken är bra sen oxå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tycker det är skitkul!

      Ja, vi får hoppas det!

      Radera
  2. Åh vad spännande med bokvänner! Och en eloge till dig som kan sitta och prata i fler minuter först utan att slita upp paketet. Jag är inte säker på att hade klarat det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, det var ju inte första gången för mig det här med bokvänspaket. Har ju vanan inne, hehe... första gången jag gjorde det var det skitsvårt, den här gången lite lättare.

      Radera
  3. Yay! Vad kul att du gissade rätt och att du blev glad :D
    Jag tycker också att det där omslaget (spec. den med rosa i bakgrunden) är så grymt fin! :D
    /Cecilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev jätteglad!! Hoppas du tycker om din bok som du får!

      Radera
  4. Oh vad kul med bokvän! Riktigt spännande! :)

    SvaraRadera
  5. Börjar bli avis nu, lite sugen på att skaffa en bokvän jag med =)

    Kul bok! Hoppas du gillar den, ska bli spännande att höra vad du tycker !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkar som att jag och Cecilia snart inte är ensamma. Lite roligt, förut var det ingen som ville och nu vill alla, men nu har jag ju redan en bokvän.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...