tisdag 18 december 2012

I min brevlåda (36): Book Haul - Före jul!

Då var det dags för en ny Book Haul. Var ju ett bra tag sedan nu. Hela elva nya böcker har flyttat in hos mig den senaste månaden. Och vilka bra böcker sen, kolla haulen för att se vilka!

Ursäkta den helt kassa kvalitén på den här videon. Borde ha spelat in under dagtid istället. Blir aldrig bra när man spelar in på kvällen, men inte så mycket att göra åt när jag jobbar fram tills det blir mörkt. Hoppas ni orkar kolla iallafall!




Lär komma en Book Haul efter jul också med eventuella julklappsböcker!

16 kommentarer:

  1. Åhh The Farm vill jag också läsa! Ser mycket fram emot din recension av den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli jättekul att läsa!!

      Radera
  2. Haha åh vilken härlig Book haul! Och många härliga böcker också :D

    SvaraRadera
  3. Jag vill också läsa The Farm! Den verkar så himla bra!!
    Det ska bli kul att se vad du tycker om dina julböcker, ska göra en lista över böcker till nästa jul haha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst gör den. Det tycker jag med!

      Radera
  4. hahahaha älskar slutet! XD Jag är själv väldigt intresserad av att läsa Ashes :D hoppas du gillar den!

    SvaraRadera
  5. Jag har bara läst första Sagan om Ringen- boken men jag är nog den enda som tycker Hobbiten är segare :P Hoppas du gillar den i alla fall ^^

    SvaraRadera
  6. Så fin bookhaul! Flickan från 20-talet, mycket bra val! Ska bli skit kul och se vad du tycker om den prinsessboken, ska precis börja läsa en prinsessas dagbok så om jag gillar den lika mycket som dig så är det ju kul om det finns något liknande. Gillar slutet! hahah :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Princess Diaries är fan bäst!

      Haha, tack!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...