måndag 31 december 2012

Månadsrapport: December

Canon EOS 1100D

Läst i december 2012;

110. Heist Society - Ally Carter
109. Hobbiten - J.R.R. Tolkien 
108. The Princess Present - Meg Cabot
107. Last Christmas - Julia Williams
106. Winter Town - Stephen Emond
105. Just for fins - Tera Lynn Childs
104. The ghost and the goth - Stacey Kade
103. Lucky - Alice Sebold
102. Vickis vintagebutik - Isabel Wolff
101. Midnattsgränden - Rachel Caine
(Wolfsbane - Andrea Cremer)  Gav upp 
100. Vargbröder - Michelle Paver 
99. Sisters  Red - Jackson Pearce

Totalt lästa böcker: 12
Antal böcker lästa på engelska: 8
Antal böcker lästa på svenska:
4

Bästa boken var: Vickis Wintagebutik, The Princess Present och Vargbröder. Kan inte välja en av dem.

Sämsta boken var: 
Ingen. Förutom den bok jag gav upp.

Böcker jag gav upp: Wolfsbane av Andrea Cremer. Fastnade aldrig för den serien. Synd, hade höga förhoppningar på den.

Sammanfattning av månaden: En riktigt bra läsmånad jämfört med november som var katastrof. Under december fick jag äntligen tillbaka min läslust. Jätteskönt!

Planerar att läsa i januari: Det blir dystopitema och jag kommer även att påbörja operation: Avsluta serier. Är väldigt pepp!

Under dagen kommer det även att komma en årsrapport i form av en tagg, så håll utkik efter det.

Planerar även att sammanfatta årets utmaningar inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...