söndag 2 december 2012

Mitt julminne.

Idag är det ju Första advent. Och vi har fått snö. Helt underbart!! Älskar den här tiden på året!
Jag har sett att många kör adventskalendrar på sina bloggar, tyvärr kommer jag nog inte att hinna med något sånt då jag har fullt upp med jobb och jobbsökande under veckorna. Däremot så tänkte jag klämma in en liten jultävling liknande den som Bella har på sin blogg nu.

Tänkte även haka på hennes tävling där man ju ska berätta om sitt bästa julminne.
Tyckte frågan var ganska svår faktiskt. Har ju många väldigt fina julminnen från barndomen, men ändå svårt att komma på ett specifikt så här på rak arm.

Men här kommer ett iallafall:
Jag kommer ihåg första året jag kom på vem som var tomte och att tomten nog inte fanns, ve och fasa! Kommer inte ihåg hur gammal jag var, men jag kommer ihåg det exakta ögonblicket när jag plötsligt kände igen min mosters armband och tänkte: "Har tomten  ett likadant armband som min moster? Va?!" Haha!

Jag hoppas att ni alla har en bra och mysig, första advent. Själv har jag och sambon tagit en mysig vinterpromenad genom vinterlandskapet. Så här söt var lillen då!

Canon EOS 1100D
Glad första advent önskar Goliat! <3

6 kommentarer:

  1. Haha, vad roligt att du kommer ihåg den exakta stunden! :)

    SvaraRadera
  2. Gud vad gullig han är!!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag vet. Mattes lilla älskling!

      Radera
  3. Men lille Goliat gud vad sööööööööt!!!!! :D :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet. Han är den finaste som finns. Han skänker mycket glädje! Bästa lilla hunden.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...