lördag 15 december 2012

Vinnaren!!

Då är min jultävling avslutad! Jätteroligt att så många deltog, verkligen! Trodde jag inte. Har aldrig varit så många som deltagit förut.

Denna gång valde jag att slumpa fram vinnaren på random.org så nu är det gjort och vinnaren blev...

Beate! GRATTIS! Du kommer att få ett mail under dagen.

Tack igen till alla som deltog! Hade velat ge er alla ett pris, men det lär komma fler chanser.

Är det så att jag inte får tag på vinnaren kommer jag att dra en ny.

4 kommentarer:

  1. Gud vad roligt!!! :D vad glad jag blev, kollar ivrigt mejlen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men jag har inte fått något... Är det rätt adress? etaebedlosi(@)hotmail.com, utan paranteserna?

      Radera
    2. Det var dit jag skickade. Men du, då gör vi så här... Skicka din postadress till nfolkving@gmail.com

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...