lördag 19 januari 2013

Bokkonversation #1.

Världens bästa bokkonversation hittills.  Detta samtal utspelade sig nyss i köket hemma hos mig och min sambo.

Jag: "Förra sommaren läste jag Sommaren jag blev vacker, nu till sommaren ska jag läsa The summer I became a nerd."
Gustav: "Ja, den behöver du ju inte läsa, du är ju redan..."
Jag: "Vad taskig du är!"
Gustav: "Vaddå taskig... du är ju redan vacker så då behöver du ju inte läsa den."
Jag: "Jaha, jag trodde du menade att jag redan var en nörd..."

Är det bara jag som tänker satsa stenhårt på att bli nörd i sommar förresten? Andra vill bli vackra o.s.v. Jag, jag vill bli en nörd!

4 kommentarer:

  1. Lite roligt samtal det där :) Jag hänger på....vill också bli nörd :)

    SvaraRadera
  2. Tror jag redan är tämligen nördig, men vacker lär jag inte bli så satsar väl på ännu lite nördigare då ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...